אז יש לכם דודא להכין פופקורן בטעם ממש כמו של הקולנוע, אבל אתם לא רוצים לצאת מהבית? מצאנו את הפתרון המושלם בשבילכם!

קצת על המוצר

מה גורם לכל ההבדל בטעם? על זה אחראי אחד מבין המוצרים המבוקשים אצלנו – המלח חמאה עדין לפופקורן. באריזתו המקורית הוא מגיע בתוך שקית, אך אל תתנו למראה הראשוני להטעות אתכם כי זה לחלוטין הולך לשדרג כל פופקורן שהכנתם לפני. המוצר הטרנדי הזה שייך למותג שביט מבית חברת המזון “י.כהן” שמיצרת המון מוצרים מוכרים בתחום חומרי הגלם למזון ואפייה. לא רק שהוא פרווה – המלח גם נמצא תחת השגחת כשרות הבד”ץ ירושלים העדה החרדית. המלח לא דומה למלח רגיל מבחינת המראה או הטעם, המלח הייחודי הזה נטחן דק דק להטמעה מרבית בתוך גריעי הפופקורן.

אז איך להכין פופקורן כמו בקולנוע? 

3 מצרכים ו- 3 דקות הכנה ויש לכם נשנוש טעים מול הסרט החדש שיצא עכשיו, בואו נראה איך עושים את זה:

המצרכים: 

  1. שמן
  2. גרעיני תירס לפופקורן 
  3. מלח עדין לפופקורן בטעם חמאה 

פופקורן כמו בקולנוע – אופן ההכנה:

במידה ויש לכם מכונת פופקורן – כל מה שתצטרכו לעשות זה לפזר את המלח מעל לגרעינים. אבל גם אם תרצו להכין פופקורן בסיר  אנחנו כאן בשביל לעזור 🙂 פזרו שכבה אחידה של גרעיני תירס להכנת פופקורן  בסיר על אש בינונית לאחר שמזגתם שמן. אחר כך פזרו באופן שווה כמות קטנה ממלח החמאה וסגרו את מכסה הסיר. כל מה שנותר עכשיו זה להאזין לסאונד הכיפי של הגרעינים הופכים למרקם החלומי שאי אפשר שלא לאהוב – הפופקורן.

(הטיפ שלנו למתחילים: התחילו מכ- חצי כפית מלח על מנת לראות כמה אתם אוהבים, זה אולי ישמע לכם קצת אבל תאמינו לנו שיש לזה השפעה רבה על טעם הפופקורן).

 

חוששים לרכוש את המוצר כאשר עוד לא ניסתם? בעקבות בקשות מרובות מקהל הלקוחות שלנו, החלטנו אצלנו בפינוקים גבעת ברנר להשיק את אותו המוצר בכמות קטנה יותר – וגם המחיר בהתאם לכמות כמובן.

את הגרסה הביתית שלנו תמצאו בשקית ארוזה מהמפעל במגוון חנויות בוטיק, מעניין אתכם ולא מצאתם? לחצו כאן לרכישת מלח לפופקורן בטעם חמאה עם משלוח לכל חלקי הארץ.

כל זה נכתב רק אחרי שניסינו את זה בעצמנו בבית, כן? ואנחנו חייבים להגיד שלא רק הטעם השתנה, גם הריח של הפופקורן הרבה יותר מזכיר את בתי הקולנוע. אנחנו בטוחים שבני הבית שלכם לא יצליחו לנחש איך הצלחתם לשפר פופקורן כל כך!

ואם כבר פופקורן כמו בקולנוע, אז מוזמנים להציץ בקטגוריה של שתייה קלה  ולהשלים לכם את החוויה עם איזו קולה קרה, ממש כמו בקולנוע 🙂

 

 

מוצרים מהחנות שהוזכרו במאמר זה:

17.90 
35.00 
16.90