ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים:

 

  • על מנת להחליף\להחזיר מוצר יש להציג אישור רכישה\קבלה. החלפה או החזרה לסניף שממנו המוצר נרכש בלבד.

    האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן השתמ”א 1981 (להלן: החוק)

    בידי המזמין לבטל את ההזמנה שנעשתה – כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה הזמנה בלבד.

    ביטול ההזמנה לפני שליחת החבילה ללקוח לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח.

    זיכוי כספי יינתן עפ”י האמור בחוק.

    במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין ולאחר קבלת הסחורה במחסני החברה, יינתן זיכוי כספי מלא.  התשלום עבור המשלוח ינוכה מסך הזיכוי.

    הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק באריזתו המקורית בלבד.  במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי).

    החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שהוחזרה.

    ניתן להחזיר את המוצר – שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית- תוך 14 יום מיום ביצוע העסקה באשראי לחנות שלנו שבכתובת א.ת דרומי גבעת ברנר,מחסן 8.

    מדיניות החזרת מוצרים הינה כפופה להוראת החוק, התקנות ונוהלי משרד הבריאות ולכן לא ניתן להחזיר מוצרי מזון.

    לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מוצרים במבצע, הנחה או מתנה.

     

    אופן החזרת המוצרים- קיימות שתי דרכים בהן הלקוח יכול להחזיר את המוצרים שהוזמנו:  באמצעות שליחת המוצר חזרה ע”י מבצע העסקה. או ע”י ביצוע של החלפה פיזית בחנות “פינוקים גבעת ברנר” 

    מול מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל והלקוח הביע עניין להחזירם- יקבל הלקוח החזר כספי השווה לסכום המקורי ששילם, ולא לסכום המוצר לפני ההנחה.

 

צריכים עזרה? 

 

צרו איתנו קשר במייל info@pinookim.co.il