אם אתם מחפשים קינוח מרשים וטעים לאירוח או לאירועים מיוחדים, קרם ברולה הוא הבחירה המושלמת לכך. מדובר בקינוח מפורסם מהמטבח הצרפתי, המורכב מקרם וניל אפוי וזיגוג של קרמל מעל. השילוב בין הקטיפתיות של הקרם לקראנצ’יות המפתיעה של הקרמל הופכת כל ביס למענג ולבלתי נשכח. אז אם תרצו לפנק את האורחים שלכם בסוף הארוחה, אנו מזמינים אתכם לנסות מתכון טעים ופשוט שהכנו עבורכם.

 

לפני שמתחילים – אלו כלי האפייה שתצטרכו

  • מטרפה
  • כוסות חסינות חום
  • ברנר

להכנת הקרם

לשכבת הקרמל

  • סוכר חום בהיר

 

אופן ההכנה

מחממים תנור ל–140 מעלות טורבו.

בסיר קטן מחממים שמנת מתוקה ומחית וניל עד לסף רתיחה. במקביל, טורפים בקערה סוכר וחלמונים עד שהתערובת הופכת בהירה.

עושים השוואת טמפרטורות: מוזגים מעט מהשמנת המתוקה לחלמונים תוך כדי טריפה, בשביל שיתחממו מעט. רק כשהתערובת אחידה מוסיפים את יתרת השמנת תוך כדי ערבוב.

מוזגים את התערובת לכלים חסיני חום, מניחים בתוך תבנית עמוקה ומוזגים מים רותחים לתבנית הגדולה עד למחצית מגובה הכלים עם קרם הברולה.

אופים ב–140 מעלות, בערך כ–35 דק’, עד שהקרם נקרש בשוליים ועדיין רוטט במרכז כל כלי. מוציאים מהתנור ומניחים להתקרר באמבט המים לטמפ’ החדר. מעבירים למקרר עד שהקרם קר מאוד, לפחות שעתיים.

לפני ההגשה מפזרים סוכר בשכבה דקה ואחידה על כל מנה ומשחימים בברנר (מבער גז קטן המותאם למטבח). מגישים מייד.

 

טיפים נוספים:

  • אפשר להגיש את הקינוח לצד גלידה בטעם שאתם אוהבים, ולעטר בקצפת ובפירות דוגמת תותים או פירות יער. את התוספות ניתן לשדרג ולהוסיף טעמים נוספים באמצעות חומרי גלם לאפייה, וקיים מגוון רחב שניתן לבחור ממנו כדי ליצור טעמים מושלמים.
  • אם תרצו לשדרג את הטעם של הקרם, תוכלו להוסיף לתערובת בעת ההכנה נס קפה, שוקולד או קליפה מגוררת מלימון/תפוז.
  • כדי להמיר את המנה לגרסה פרווה, השתמשו בקרם קוקוס בכמות זהה במקום השמנת המתוקה.

 

לסיכום

מהיום, באמצעות מספר מרכיבים שניתן למצוא בקלות לצד תהליך הכנה מהיר ופשוט, תוכלו להכין קרם ברולה במטבח הביתי שלכם! אנו מקווים שתצליחו להכין קינוח מוצלח ומזמין עבור האורחים שלכם. בהצלחה ובתיאבון!

כתיבת תגובה