יום ההולדת הוא אחד האירועים הכי כיפיים שאפשר לארגן לילד: מכינים את האוכל שהוא הכי אוהב, מזמינים את החברים ועורכים בשבילו שולחן מפואר ומפנק עם שלל מטעמים. עם זאת, קל יותר להגיד מלבצע, ולא תמיד יש רעיונות לאיך לערוך את השולחן ולהפוך אותו להכי מיוחד, מקושט וצבעוני. אז יש לנו כמה רעיונות יפים ומעוררי השראה שכל ילד יכול לאהוב, ויהפכו כל יום הולדת לשמח במיוחד.

קונספטים לעיצוב

עיצוב שולחן יום הולדת בצבעי שחור זהב מרשימים

עיצוב שולחן יום הולדת שחור זהב יפתור יעניק מראה יוקרתי, חגיגי ומלא בסטייל, ויתאים גם לבנים וגם לבנות. ניתן להתאים את כל האביזרים לסגנון, כולל חד פעמי, מפות, בלונים וכן הלאה.

 עיצוב שולחן יום הולדת עם חיות חביבות

עיצוב שולחן יום הולדת חיות זה פתרון מושלם גם לבנים וגם לבנות (וכמובן שאפשר להתאים ולדייק את הסגנון). זה מאפשר להשתולל עם הרעיונות, ללכת על מגוון של פריטים שונים ולגוון את ההפתעות ואפילו האוכל שתגישו. תוכלו גם למקד את העיצוב לחיות מסוימות שאותן הילד אוהב. תמיד מומלץ לקשט באביזרים כמו בלונים, כלים תואמים וכו’.

עיצוב שולחן יום הולדת עם חד קרן שאי אפשר לא לאהוב

עיצוב שולחן יום הולדת חד קרן זו אחת הבחירות הפופולריות ביותר בשנים האחרונות. אפשר לבחור בגוונים צבעוניים, וזה סגנון שהרבה ילדים מתחברים אליו. אגב, אם תרצו ללכת עד הסוף תוכלו למצוא בקלות קישוטי עוגה אכילים בנושא של חד קרן ולהפוך את השולחן לחגיגי באמת. מדובר בשולחן צבעוני במיוחד שיוסיף אור ושמחה לכל יום הולדת.

עיצוב שולחן יום הולדת ספיידרמן – לחובבי מארוול

עיצוב שולחן יום הולדת ספיידרמן הוא אחד המבוקשים ביותר היום, שכן מדובר באחת הדמויות האהובות על ילדים בכל הזמנים. תוכלו למצוא הרבה אקססוריז תואמים ופריטים כמו כוסות שתייה, מפיות וצלחות כדי לעצב את השולחן. ילדים חובבי מארוול או גיבורי על באופן כללי יאהבו מאוד את העיצוב, וכמובן מומלץ לקשט את השולחן בעוד אקססוריז חגיגיים כמו זיקוקים, מגשים שונים להגשה וכו’.

עיצוב שולחן יום הולדת שחור לבן – קלאסה גם לילדים

רעיון שלדעתנו לא מקבל מספיק הערכה. מדובר בסגנון קלאסי, נעים לעין ולא מוגזם, וגם כאן השמיים הם הגבול. אפשר ללכת על הרבה רעיונות שונים ולהיעזר באינספור אקססוריז. הרעיון כאן הוא סטייל, עדינות ודיוק בעיצוב. תוכלו לעצב שולחן עם מפה שחורה ואביזרים לבנים או להפך, וגם כמובן לשלב (למשל כוס לבנה עם סרט שחור לעיטור). אפשר לקחת את זה צעד אחד קדימה ולעצב את השולחן בסגנון דמקה. לא משנה באיזה סטייל תבחרו, שחור ולבן יהיו מרשימים במיוחד.

עיצוב שולחן יום הולדת מיקי מאוס – לחובבי דיסני אמיתיים

מי היה מאמין שהדמות הראשונה שיצר וולט דיסני תהיה כל כך פופולרית ואהובה עד היום? ובכן, כך הוא המצב ולכן הרבה מאד ילדים אוהבים את מיקי, מיני ואת שאר החברים. ניתן למצוא בקלות הרבה פריטים מתאימים לשולחן יום הולדת בסגנון מיקי ולהפוך אותו לציורי וחגיגי במיוחד! גוונו באקססוריז וכמובן אפשר להוסיף עוד כמה דמויות דיסני אהובות, ואתם מסודרים עם שולחן יפהפה שהילד יאהב.

עיצוב שולחן יום הולדת אנה ואלזה – לחובבי הגיבורות הנשיות

עם הרבה כבוד לדמויות הוותיקות של דיסני, בואו נעבור לדמויות חדשות שהפכו מהר מאד לפופולריות – אנה ואלזה. הרבה בנות מתחברות אליהן ולא בכדי, שכן הן מהוות מודל נשי נפלא ובהחלט אפשר לדאוג לעיצוב שולחן יום הולדת בסגנון של הסרט. לא תתקשו למצוא אביזרים תואמים, וכמובן את הילדים והילדות שישמחו במיוחד להגיע לשולחן יפה שכזה.

עיצוב שולחן יום הולדת סמי הכבאי – לילדים שיודעים מה הם אוהבים

הילדים שלכם אוהבים את סמי הכבאי, את אלביס ואת שאר הגיבורים של פונטי פנדי? אין ספק שמדובר באחת התוכניות האהובות ביותר על ילדים בגילאים שונים בשנים האחרונות, ולמרבה המזל אפשר למצוא גם כאן לא מעט פריטים מעולים – כוסות, מפות, צלחות חד”פ, בלונים עם הדמויות ועוד.

עיצוב שולחן ליום הולדת נסיכות – לילדות שאוהבות סטייל מלכותי

עיצוב שולחן לנסיכות הוא קל ופשוט, והרבה פעמים זה יהיה הפתרון המושלם שיהפוך את האירוע לחגיגי במיוחד. מדובר בעיקר באקססוריז שונים של נסיכות דיסני (וגם של אנה ואלזה שעליהן כבר דיברנו), אך יש עוד אפשרויות נוספות. אפשר לשלב בין השולחן הזה לבין שולחן חדי קרן, ותצרו כך חגיגה אמיתית של צבעים.

עיצוב שולחן יום הולדת פיראטים – לילדים שמחכים לקצת אקשן

עיצוב שולחן יום הולדת פיראטים זה קונספט נהדר שמעורר את הדמיון, ובכלל אפשר לעצב את כל האירוע שיתאים לחיי הפיראטים וזה רעיון ממש מדליק. אפשר למצוא בקלות דגלים מתאימים, אביזרים עם ציורים של פיראטים, הפתעות לילדים בנושא ועוד.

עיצוב שולחן יום הולדת הישרדות – עם נגיעה של השראה מהריאליטי

בשנים האחרונות נראה כי תכנית הריאליטי הפכה גם לאהבה גדולה של הילדים, והרבה מהם מבקשים בעצמם יום הולדת מגניבה בסגנון תוכנית ריאליטי כמו הישרדות. עיצוב שולחן יום הולדת הישרדות הוא לא מורכב ואפשר למצוא הרבה פריטים שיהפכו את האווירה לכזו שיש על חוף נטוש אך קסום ומסתורי, ואם כבר שווה בהחלט לשקול את האפשרות של יום הולדת הישרדות עם משימות בסגנון.

עיצוב שולחן ליום הולדת הלו קיטי – איתו אי אפשר לטעות

הלו קיטי הוא אחד הקונספטים הכי מבוקשים, לימי הולדת ולעוד תחומים רבים ואחרים. מדובר בסדרה שמקדשת את הצבע הוורוד, עם דמויות ומוטיבים יפים שמאפשרים עיצוב שולחן יום הולדת מדליק לגמרי. גם כאן זה בהחלט לא מורכב למצוא אקססוריז ופריטים מתאימים, ויפים במיוחד.

לסיכום

עיצוב שולחן יום הולדת זו משימה בהחלט מהנה, וברגע שתסגרו על רעיון, תוכלו להבין בדיוק איזה דברים צריך כדי לעצב את השולחן. חשוב לזכור שכשמדובר על קונספטים ברורים כמו ספיידרמן או אנה ואלזה, קל יותר למצוא פריטים מתאימים לעיצוב השולחן, אך מנגד אם הולכים על רעיון מופשט יותר כמו עיצוב שולחן יום הולדת שחור לבן, את לא מוגבלת רק לנושא אחד. הדרך הטובה ביותר היא לדבר עם הילד או הילדה, להבין מה הם אוהבים ולהחליט יחד על רעיון משותף. בהצלחה!

כתיבת תגובה